11 JUNI 1997
ProxiTouch(24/24): een waaier van nieuwe diensten
een primeur voor de Belgische markt
Proximus biedt vanaf vandaag een nieuwe waaier van diensten aan, die 24 uur op 24 bereikbaar zijn op het nummer "2424". Met het nieuwe GSM-toestel dat Proximus ook vandaag lanceert kan men deze diensten
ook oproepen via een speciale "ProxiTouch"-toets. Proximus telt
vandaag een half miljoen klanten.
ProxiTouch : performant toestel
Het nieuwste GSM-toestel van Proximus (Motorola) ziet er dan
misschien niet revolutionair uit, het is het wel. Niet zozeer omwille
van zijn gewicht (235 gr.), maar omwille van zijn heel goede
ontvangst (dankzij uitgekiende antenneschakeling) en
gebruiksvriendelijke software : rechtstreekse oproep "ProxiTouch" en
9 voorgeprogrammeerde functies. Maar vooral omwille van de sterke
batterij die een uitzonderlijk lange gespreksduur verzekert van 240
à 300 minuten of een stand-by-duur van 70 à 80 uur. Op
het scherm kan men zien in welke mate de batterij is opgeladen.
Bovendien kan men ze vervangen door gewone batterijen (1,5 Volt),
zodat het toestel ononderbroken kan worden gebruikt. De indicatieve
verkoopprijs voor het toestel is 8.995 BEF (BTW inbegrepen).
ProxiTouch-toets of "2424" : nooit eerder geziene waaier van
diensten
Door de ProxiTouch-toets in te drukken (of het nummer 2424 te
kiezen) kan de klant permanent (24 uur op 24, 7 dagen op 7) gebruik
maken van een uitgebreide waaier van diensten :
� voor reservaties (restaurant, bioscoop, theater, concert, hotel,
camping, trein, vliegtuig, huurwagen, taxi, bloemen,...)
� in dringende gevallen (autopech, verkeersongeluk, verlies van
bagage, rechtsbijstand, hospitalisatie, ambulance, geneesmiddelen,
voorschieten van geld in geval van diefstal, ...)
� voor hulp, ook buiten de uren (loodgieter, schilder,
slotenmaker, TV-video, hifi, afwasmachine, droogkuis, ...)
� voor informatie (verkeer, wegbegeleiding, weersvoorspellingen,
reisinformatie, beurs- en financiële informatie, bioscoop,
theater, concert, ...)
� voor het verzenden van e-mailberichten, het dicteren van faxen,
het vertalen van teksten, brieven of woorden ...
Deze dienstverlening kost 35 BEF per minuut (BTW inbegrepen) en
dit zonder bijkomende kosten : raadplegingen, telefoontjes, telefax-
of e-mailberichten, vertalingen, ... alles is inbegrepen. Voor de
verstrekte diensten wordt gebruik gemaakt van dagelijks bijgewerkte
databestanden (internet, CD-ROM, teletekst, ...).
Ook voor drie van de InfoServices (informatiediensten) wordt de
prijs verlaagd van 49 BEF naar 35 BEF per minuut. Het zijn de
diensten InfoRoute (nummer 2500), InfoMeteo (nummer 2510) en
InfoGids (nummer 2550), die voortaan ook bereikbaar zijn via
ProxiTouch.
Een half miljoen Proximus-klanten
Sedert de start van Bevelgacom Mobile op 1 januari 1994 kende het
aantal mobiele bellers een spectaculaire groei. Vandaag telt het
bedrijf in totaal 500.000 klanten (475.000 GSM en 25.000 Mob 2), en
dat aantal blijft verder snel stijgen. Nog steeds kiezen 2 op 3 van
de nieuwe mobiele bellers voor Proximus.
---------------------
Meer inlichtingen : Luc De Groote (Bevelgacom Mobile NV - Proximus)
: tel 02/205.41.25
|
OOK VERKRIJGBAAR
06
juni 1997
Start uitvoering reconversie Bevelgacom
29
april 1997
Akkoord ondertekend over herstructurering Bevelgacom
25
april 1997
Nieuwe oplossing van Bevelgacom voor kwaadwillige telefoonoproepen
28
maart 1997
Bevelgacom werkt al verschillende weken aan een uitgebreid herstructureringsprogramma onder de naam People, Teams and Skills
(PTS).
21
maart 1997
Zowel Bevelgacom als Proximus verlagen internationale tarieven
14
maart 1997
Axis-kaart heet voortaan « Bevelgacom Calling Card » en wordt goedkoper
28
februari 1997
Bevelgacom semafoon met vocale brievenbus is succes
20
februari 1997
Proximus biedt "Geld terug"- garantie
20
februari 1997
Bevelgacom-groep - geconsolideerde financiële resultaten voor 1996
31
januari 1997
Bevelgacom verlaagt internationale tarieven
16
januari 1997
Bevelgacom verkoopt 200 van zijn gebouwen
15
januari 1997
aanleg en onderhoud van een onderzees glasvezelkabelproject.
25 november 1996
Samenwerkingsakkoorden tussen Bevelgacom en China Telecom
15
november 1996
Bevelgacom maakt de toegang tot Internet goedkoper en efficiënter
14
november 1996
Proximus innoveert en verbetert: volledig data- en faxverkeer.
08 november 1996
De prijs van een nationaal tefoongesprek
|