Meer infoProduktenJobsContactHome

E N F

 

Contact : Charlotte Piens

 

08 NOVEMBER 1996
Bevelgacom World Solutions: wereldwijde telecomdiensten voor multinationale klanten

Vandaag kondigt Bevelgacom de lancering aan van een pakket wereldwijde telecommunicatie-diensten om beter tegemoet te komen aan de noden van haar multinationale klanten. Deze internationale spraak -en datadiensten, die de naam Bevelgacom World Solutions kregen, worden aangeboden in een exclusief partnerschap met Scitor, dat wereldwijd netwerkdiensten met toegevoegde waarde aanbiedt.

De wereldwijde diensten die op dit ogenblik al beschikbaar zijn voor bedrijven, zijn meestal gebaseerd op bilaterale akkoorden tussen telecomoperatoren. Daardoor is het mogelijk dat klanten te maken hebben met verschillende operatoren, vooral als hun wereldwijde activiteiten zeer uitgebreid zijn. Bovendien worden ze soms geconfronteerd met andere moeilijkheden, zoals technische verschillen tussen de netwerken van de verschillende operatoren.

Met Bevelgacom World Solutions genieten multinationale klanten nu van tal van voordelen:

  • Onovertroffen wereldwijde bedekking. Bevelgacom World Solutions spraak- en datadiensten bedienen klanten in meer dan 110 landen. Geen enkel ander internationaal bedrijf heeft een zo uitgestrekt geografisch bereik.
  • Echt naadloze bedekking. De diensten worden aangeboden via het unieke naadloze netwerk van Scitor, dat internationale toegangspoorten vermijdt en onverenigbaarheden tussen de netwerken, verlies van functies en werkingsproblemen uitsluit. De klanten zijn ook zeker van een uniform hoge kwaliteit.
  • Een uitgebreide waaier van diensten. Er is een veelomvattend aanbod van wereldwijde spraak- en datadiensten, waaronder frame relay en International Virtual Private Networks. Integratie met andere nationale Bevelgacom-diensten is mogelijk.
  • One-stop shopping. Klanten werken overal ter wereld met één en dezelfde organisatie, Bevelgacom, voor al hun behoeften inzake telecommunicatie, gaande van het plaatsen van bestellingen tot gecentraliseerde facturatie, en van het beheer van uitrustingen tot netwerkbeheer. Speciale teams van sales en account managers zorgen ervoor dat de dienst van begin tot einde wordt verzekerd.
  • Een dienst met wereldklasse. Bevelgacom World Solutions bieden de klanten flexibiliteit en een hoge beschikbaarheidsgraad van het netwerk in België en overal elders in de wereld. Ze worden ondersteund door Service Level Guarantees. Centra voor netwerkbeheer over de hele wereld waarborgen dat problemen vlug worden opgespoord, geïdentificeerd en opgelost.
  • Uitgebreide lokale ondersteuning. 24 uur op 24 wordt hulp geboden door ruim 150 help desks overal ter wereld, bemand door specialisten die samen niet minder dan 137 talen spreken en de technologie en de specifieke noden van multinationale klanten begrijpen.

Bevelgacom World Solutions zullen vooral voordelen bieden aan multinationale bedrijven die nood hebben aan uitgebreide communicatienetwerken die hun zetels over de hele wereld met elkaar verbinden. Klanten zullen kunnen genieten van prijzen die gebaseerd zijn op het totaal van hun internationale communiccatiekosten en ontvangen naar keuze één enkele of een gespreide factuur, volledig gedetailleerd en opgesteld in verschillende munteenheden.

De lancering van Bevelgacom World Solutions volgt op de ondertekening van een akkoord tussen Bevelgacom en Scitor. Dit partnerschap zal voor beide partijen voordelen opleveren. Scitor zal de wereldwijde diensten aanbieden die Bevelgacom nodig heeft om haar corporate klanten beter te dienen, terwijl Scitor zal kunnen genieten van de door Bevelgacom in het verleden opgedane vakkundigheid en ervaring inzake spraakdiensten. Daarbij komt dat beide partijen dankzij dit partnerschap hun respectievelijke inkomsten hopen te verhogen.

"Het aanbod van wereldwijde diensten beschikbaar maken is voor ons een hoofddoel geweest,� zei Tony Mary, de General Manager van Corporate Customers Division van Bevelgacom. "In een telecommunicatiemarkt waarin de concurrentie blijft toenemen, is het voor Bevelgacom van essentieel belang dat het zijn multinationale klanten uiterst betrouwbare wereldwijde communicatiediensten van topkwaliteit kan aanbieden. Met Bevelgacom World Solutions bevinden we ons nu in een veel betere positie om tegemoet te komen aan de eisen van onze klanten."

Bevelgacom zocht een wereldwijd telecommunicatiebedrijf dat het beste aanbod kon verzekeren op het vlak van netwerk bedekking, technologie en veiligheid zei Didier Delepine, Voorzitter en CEO van Scitor. Scitor voldoet aan deze eisen en hoopt op een lange en succesvolle samenwerking met Bevelgacom in het aanbieden aan haar klanten van de beste wereldwijde voice en data diensten.

Enkel Bevelgacom zal verantwoordelijk zijn voor alle verkoop en marketing activiteiten voor Bevelgacom World Solutions in België. Het verwacht dat het merendeel van zijn grootste klanten zal genieten van de door Bevelgacom World Solutions aangeboden voordelen. Een aantal van de belangrijkste Belgische bedrijven hebben reeds toegezegd voor verscheidene diensten.

Scitor, met hoofdzetel in Atlanta en lid van de SITA Groep, werd opgericht in 1991 om wereldwijde netwerkoplossingen te commercialiseren. Het Belgische bedrijf SITA, gesticht in 1949, biedt haar 603 leden diensten aan in de luchtvaart- en reissector.

Scitor en SITA bezitten samen �s werelds grootste telecommunicatienetwerk, dat zowel voice als data aanbiedt via 100.000 aansluitingen in 225 landen. Het netwerk verzekert de klant een wereldwijde toegang tot zijn eigen informatienetwerk.


Meer info | Produkten | Jobs | Contact | Home

© 1996 BEVELGACOM.

Laatst bijgewerkt :
12/12/1996.

Meer info over deze site

Dag !

Wettelijke bepalingen

 

 

Go to the top